Terénní speciál

Verze 2016... se to trochu protáhlo, takže 2017 no :-)

Vše osvědčené zachovat a co nejmíň se v tom hrabat! I když ten podvozek má stále rezervy... Nějak takhle bych definoval stroj vznikající pro sezónu 2016. No a pro sezónu 2017 stavět na osvědčeném...



 

Klika po repasi a jde se měřit a... podkládat... Celkem je vše hezky viditelné a měření to jen potvrzuje. Cíl jsou 3 desetiny :-)

  

  


 

Podvozek funguje s novou vidlicí zas o něco lépe...

  

A teď je na řadě motor, jeho kompletní GO... Jenže jak je to s ložisky, která nejsou stejně utopená v karterech? Myslím, že to bude chtít podložky 0,1 mm. Proč? Abych chytil klikovkou rovinu motoru a hlavně, aby mi klikovka pochodovala tak, jak chci já :-)

  

Ložisko "nějak" utopené v karteru...

  

A zase ložisko "nějak" utopené v karteru... Teď už jen je vypodložit tak, aby zbylo cca 0,3 mm...


 

Podvozek... O ničem jiném to nebude! Takže pořádný vidle s tlumení a zadní kyvku, která je delší a pevnější.

 

Vidle jsou ready, stačilo profrézovat brejle a jsou tam! Jo, jen je vlastně potřeba nové kolo s jiným bubnem a mohlo by to fungovat.

  


 

TOPlist