Silniční speciál

GP17

Hmmm, tak tedy volné pokračování GP16. Vše je stejné, proč taky něco měnit? Ne, nedá mi to...


 

Motor zavrčel a po zajetí jsem motorku vytáhnul dokonce i na okruh. V září tedy, teď už je listopad :-D Pocit dobrý, projev je hezký s výraznou špičkou a hlavně nový převodový poměr čtyřky je dle mých představ. Akorát se mi to dusí... Jo, to jsou ty pravidla a děsivých 96dB při 5000 ot/min. Bez tlumiče jsem měl 112dB, takže tlumit musím a bohužel nechtěně i ty koně...

        


 


 

GP 16

Protože v roce 2015 prošel motor zásadní úpravou, ale moc toho nenajezdil kvůli válci, tak rok 2016 by měl navázat na úpravy ve 2015 s tím, že bude něco navíc. Prakticky jako vždy...


 

Když jsou v karterech díry pro ložiska jinak hluboké...


 

Nové pneu pro oba typy závodů dokončilo přípravu podvozku, kterému chybí už jen ten motor!


 

Na válci se pilně pracuje a snad již brzy...

  


 

Ve 2015 bohužel dojezdil válec, protože prasklina mezi kanály se rozšířila téměř po celém obvodu válce, takže jsem to nechtěl pokoušet a sezónu jsem vzdal.

Do sezóny 2016 jsem to vzal z gruntu, takže nový válec a nová (tlustá) vložka s tím, že autor je také nový. Nějak moc nového pro začátek, takže uvidíme, co z toho vzejde.

 

Pilovat se bude co nejmíň, dělat budou hlavně stroje!

     

A výsledek...

     

Na válec také došlo...

Nyní už jen vše dodělat, spasovat, nasadit a jet... Teorie byla vždy fajn smiley


 

TOPlist